جدول پخش اجراهای «برخط ماه و نوا ۳» منتشر شد

موسیقی نو: به نقل از گروه فرهنگی ایرنا از انجمن موسیقی ایران، برنامه کامل اجراهای ششمین دوره کنسرت‌های آنلاین برخط ماه و نوا ۳ که در بستر سامانه‌های مختلف پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد، منتشر شد. بر این اساس ۱۲ گروه موسیقی در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی در این برنامه حضور دارند‎.

با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت‌های حضور مخاطبان در سالن‌های اجرای موسیقی و به جهت همراهی با مصوبات ستاد ملی کرونا، اجراهای این برنامه‌ها مجازی پخش می‌شود.

بر همین اساس، صفحات مجازی انجمن موسیقی ایران، بنیاد رودکی و یک سامانه دیگر وابسته به بخش خصوصی هفدانگ به عنوان بسترهای پخش مجازی معرفی شده‌اند و مخاطبان می‌توانند بر اساس زمان‌بندی مشخص شده در جدول، به صورت رایگان اجراها را مشاهده کنند.

این مجموعه از اجراها، توسط انجمن موسیقی ایران با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و حمایت دفتر موسیقی برگزار می‌شود.

این فصل از برنامه‌ها در سه دوره توسط انجمن موسیقی ایران برنامه‌ریزی و به صورت ماهیانه اجرا خواهد شد. گونه‌های مختلف موسیقی از جمله موسیقی دستگاهی، نواحی و کلاسیک غربی در این دوره در جدول برنامه‌ها گنجانده شده‌اند تا از حداکثر ظرفیت هنرمندان موسیقی در سه دوره برگزاری استفاده شود.

جدول پخش اجراهای «برخط ماه و نوا ۳» منتشر شد

اجراهای چهارمین و پنجمین دوره کنسرت‌های آنلاین «برخط ماه و نوا» سری ۱ و ۲ در خردادماه و تیرماه  ۱۴۰۰ و در هر دوره با حضور ۱۲ گروه موسیقی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بنیاد رودکی و سامانه  وابسته به هفدانگ به صورت رایگان برای علاقه‌مندان به موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی پخش شد.