تازه‌ترین آهنگ بهنام خدارحمی با خوانندگی حسین وفا

 

 

بهنام خدارحمی آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود قطعه جدیدی به خوانندگی حسین وفا را پیش روی مخاطبان قرار داد.

موسیقی نو: به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، «بذار آروم بشه این تب» عنوان آهنگی ارکسترال در ژانر سنتی است که با صدای حسین وفا اجرا و توسط بهنام خدارحمی آهنگسازی و تنظیم ارکستر شده است.

ترانه این قطعه سنتی که با مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد صادر شده، همزمان با ساخت آهنگ و بر اساس ملودی توسط پریسا عبادی سروده شده و مضمونی عاشقانه، عارفانه دارد.

رسول بهبهانی، عماد نکویی (ویولن)، پیام طونی (ویلن و ویولا)، امیر فیروزبخت (ویلن سلو)، کریم قربانی، داوود منادی (ویلنسل)، بهنام خدارحمی (پیانو)، بهروز قنسولی (قانون)، محمود رحمانی پور (بربط)، حمید پوراسداله خان (تار)، بابک خواجه نوری (تنبک و دف) از نوازندگان مطرح این قطعه تمام آکوستیک هستند.

«بذار آروم بشه این تب» در صدای دنیای هنر فراهم شده و از هم اکنون در سامانه بیپ تونز و همچنین رسانه‌های معتبر موسیقی قابل دانلود است.

حسین وفا بالغ بر بیست سال در عرصه خوانندگی فعالیت می‌کند و از خوانندگان مسلط به موسیقی آوازی و ردیف موسیقی ایرانی است

این خواننده سنتی که بیشتر در زمینه اجرا و تدریس فعال می‌کند مدتی است که تصمیم بر انتشار تعدادی از آهنگ‌های ضبط شده خود دارد.