«به رنگ صدا»ی شجریان برای بار سوم تمدید شد

 

کنسرت «همایون شجریان» با عنوان «به رنگ صدا» که قرار بود تیرماه طی ۱۷ روز در سالن وزارت کشور برگزار شود، به دلیل استقبال علاقه‌مندان برای بار سوم تمدید شد.

به گزارش موسیقی نو به نقل از خبرنگار موسیقی ایرنا، همایون شجریان خواننده موسیقی سنتی قرار است تیرماه طی ۱۷ روز پس از چهار سال دوری از صحنه در ایران، با کنسرت به رنگ صدا همراه با ارکستر سیاوش به رهبری آرش گوران در سالن وزارت کشور روی صحنه برود.

این کنسرت به دلیل استقبال علاقه‌مندان و اتمام فروش بلیت پیش از این طی دو نوبت تمدید شده بود که به دلیل استقبال علاقه‌مندان برای بار سوم نیز تمدید شد.

شجریان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اعلام این خبر نوشت: «عزیزان گرامی

کنسرت برای ۱۳ اجرای دیگر تمدید شد.

۵، ۶، ۱۰، ۱۷، ۱۹، ۲۲ و ۲۵ (سانس دوم)

۲ مرداد (سانس اول و دوم)

۳، ۴ مرداد (سانس اول)

۵ مرداد (سانس اول و دوم)

سانس اول ساعت ۱۸:۳۰ و سانس دوم ساعت ۲۲ است. عزیزان می‌توانند برای تهیه بلیت روز یکشنبه ۲۹ خرداد به سایت تیوال مراجعه کنند.»

در کنسرت به رنگ صدا جایگاه VIP به صورت رایگان به دانشجویان اختصاص داده شده است و در این زمینه اعلام شده بود؛ دانشجویان می‌توانند در صورت تمایل، شماره دانشجویی خود را به شماره ۲۰۰۰۹۰۹۰ ارسال کنند. چنانچه درخواست‌های رسیده بیش از گنجایش جایگاه مذکور باشد، انتخاب به قید قرعه انجام خواهد شد.

شجریان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در این باره اعلام کرده است: «دانشجویان محترم قرعه‌کشی جایگاه VIP برای ۱۷ اجرای تیرماه در ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۲۵ خرداد بین ۱۶۷۵۴۸ کد دانشجویی غیرتکراری ارسالی به سرشماره ۲۰۰۰۹۰۹۰ انجام شد. به اطلاع می‌رساند تیم اجرایی کنسرت از طریق سرشماره ۲۰۰۰۹۰۹۰ مراحل دریافت بلیت رایگان را به برندگان اعلام خواهد کرد. با سپاس و آرزوی تندرستی»

آزاد میرزاپور (عود و سه تار)، مهیار طریحی (سنتور)، مهرزاد اعظمی‌کیا (کمانچه)، حسین رضایی‌نیا (دف، طبل باس، بندیر، شیکر)، همایون نصیری (بندیر باس، کاخن، کوزه، اسنیر، درام، راید، های هت)، آیین مشکاتیان (تنبک، کوزه، کاخن)، ویلن یک؛ میثم مروستی، پدرام فریوسفی، دانیال جورابچی و فرشاد شیرانی، ویلن دو؛ نیلوفر محبی، آرمین قضاتی، علیرضا چهره قانی و بهار فلسفی، ویلن آلتو؛ مازیار ظهیرالدینی، پیمان ابوالحسنی و پرهام میلانی، ویلنسل؛ مهدی عبدی، یاسمن کوزه‌گر، هادی اسماعیلی (کنترباس) و امیر دارابی (پیانو) نوازندگان ارکستر به رنگ صدا هستند.

سحر فروزان مدیر برنامه، غلامرضا صادقی صدابردار، رضا موسوی طراحی و کارگردانی صحنه، مصطفی طباطبایی و گروه همراه ساخت و اجرای دکور، محمد صیدآبادی طراح نور، اجرای نور؛ گروه نور تالار، آیدا آب‌پرور تولید تصاویر، خشایار لهراسبی طراحی و ساخت ویدیوکلیپ دیار عاشقی‌هایم، اجرا و مپینگ؛ آیدین کشاورز به همراهی تیم مپینگ، شیما میرحمیدی طراح لباس، کامیار مینوکده عکس از دیگر عوامل این کنسرت هستند.

گروه سیاوش به سرپرستی و خوانندگی همایون شجریان از جمله گروه‌های شناخته شده موسیقی ایرانی طی سال‌های گذشته است که در سال‌های آغازین دهه ۹۰ اجراها و برنامه‌های زنده بسیاری را پیش روی مخاطبان قرار داده است که از آن جمله می‌توان به مجموعه کنسرت‌های آیینه‌ها به آهنگسازی کیخسرو و سهراب پورناظری اشاره کرد.

شجریان شهریور سال ۱۳۹۱ پس از تشکیل گروه سیاوش گفته بود: «همیشه دوست داشتم گروهی مثل گروه آوا که پدرم آن را تاسیس کرده بودند، پی‌ریزی کنم و این گروه جایی باشد تا آثار هر آهنگسازی در آن اجرا شده و نوازندگان مختلف در آن هنرنمایی کنند. من هم نام این گروه را سیاوش گذاشتم و فعالیتم را با این گروه آغاز می‌کنم.»

.