ادای احترام به «علی انصاریان» در کنسرت «علیرضا پوراستاد»

 

علیرضا پوراستاد در نخستین اجرای زنده رسمی خود شامگاه دوشنبه ۴ بهمن در سالن وزارت کشور روی صحنه رفت و حین اجرا به علی انصاریان ادای احترام کرد.

به گزارش موسیقی نو به نقل از خبرگزاری مهر از مشاور رسانه ای پروژه، کنسرت «علیرضا پوراستاد» خواننده تلفیقی در حالی برگزار شد که سالن وزارت کشور پذیرای دوستداران موسیقی بود و از همان ابتدای برنامه تقاضا برای اجرای قطعه «پریشانی» به گوش می‌رسید.

علیرضا پوراستاد پس از اجرای قطعه نخست خود رو به حضار گفت: برای این لحظه خیلی سال تلاش کردم. این لحظه برایم بسیار عزیز است و خدا را شکر می کنم که امشب در کنار شما به آرزویم رسیدم.

این خواننده که نخستین اجرای زنده رسمی خود به تهیه کنندگی سپهر صاحبی را تجربه می کرد در ادامه برنامه خود گفت: این ۲ سال عزیزان زیادی را از ما گرفت. سالهای سخت و تلخی را گذراندیم و لحظات مثل کابوسی بود که سخت و سخت می گذشت.

وی با اشاره به درگذشت تلخ «علی انصاریان» و انتشار ویدئویی که این فوتبالیست با قطعه «پریشانی» پوراستاد در حال رانندگی و اشک ریختن است، گفت: جای خیلی ها اینجا خالی است و هرگز دوست نداشتم شنیده شدن آثار من به واسطه تلخی درگذشت چهره های مردمی باشد.

پس از این صحبت های پوراستاد، ویدئوی علی انصاریان در سالن پخش شد و سپس قطعه «پریشانی» در سالن اجرا شد و همه سالن این اثر را با خواننده آن همخوانی کردند.

پس از اتمام این قطعه پرطرفدار، علیرضا پوراستاد از همه حاضرین در سالن خواست که بایستند و به احترام علی انصاریان دست بزنند.

این خواننده در ادامه با گرامیداشت روز مادر، از مادرش که در ردیف نخست سالن نشست بود، با اهدای دسته گلی تقدیر کرد و گفت: مادرها همیشه بهترین ها را برای فرزندانشان می خواهند. این عشق همیشه نامحدود است و قابل تقدیر.

پوراستاد در ادامه با اجرای قطعه «باید تموم می‌شد» و معرفی برخی چهره ها و اعضای گروه ارکسترش، نخستین اجرای زنده خود را به پایان رساند./