اجرای گروه «لیان» برای گرامیداشت خلیج فارس

 

 

گروه موسیقی «لیان» بوشهر در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی هنری ایران در مالزی همزمان با فرارسیدن روز ملی خلیج فارس قطعه ویژه‌ای را اجرا کرد.

به گزارش موسیقی نو به نقل از خبرنگار مهر، همزمان با فرارسیدن روز ملی خلیج فارس، گروه موسیقی «لیان بوشهر» متشکل از محسن شریفیان، آکا صفوی، امین سلیمیان، مرتضی پالیزدان، فرزاد خسروی، محسن قدرتی در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی هنری ایرانی در کوالالامپور مالزی به اجرای قطعه ویژه‌ای به همین مناسبت پرداخت.

محسن شریفیان که طی سال‌های گذشته علاوه بر اجرای چندین قطعه با محوریت خلیج همیشگی فارس در پروژه‌های موسیقایی گروه لیان بوشهر در آثار دیگری چون آلبوم «دریانوردان» و کتاب پژوهشی موسیقی جزیره کیش به این موضوع پرداخته در حاشیه این کنسرت گفت: تمام تلاش گروه موسیقی لیان بوشهر این است که در اجراهای داخلی و خارجی گروه حتماً اثری با محوریت خلیج فارس پیش روی مخاطبان قرار گیرد.

لازم به توضیح است گروه موسیقی لیان تا روز چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی هنری ایران در مالزی به اجرای برنامه می‌پردازد. در این برنامه‌ها علاوه بر اجرای موسیقی غرفه‌های صنایع دستی مرتبط با هنرمندان ایرانی نیز پیش روی گردشگران قرار داده می‌شود.

.

.