آنسامبل سیریا به زادگاهش باز می گردد

 

 

آنسامبل موسیقی سیریا بعد از چهار سال از آغاز فعالیت، ۲۳ تیرماه دوباره در بوشهر، زادگاهش به روی صحنه می‌رود.

به گزارش موسیقی نو به نقل از ایرنا از روابط عمومی آنسامبل سیریا، ماکان صغیریتهیه‌کننده این آنسامبل درباره این کنسرت گفت: نخستین اجرای آنسامبل موسیقی بوشهری سیریا در بوشهر برگزار شد و امسال با گذشت چهار سال از فعالیت گروه و کنسرت‌های متعدد در شهرهای ایران، بار دیگر این آنسامبل در بوشهر به روی صحنه خواهد رفت.

وی افزود: در این کنسرت، آنسامبل سیریا قطعات آلبوم میزدوتایی و چند قطعه دیگر از جمله بمونی، بیچاره و… را اجرا خواهد کرد.

صغیری با اشاره به تعویق کنسرت سیریا در بندرعباس اظهارداشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود کنسرت سیریا ۱۹ تیرماه در بندرعباس برگزار شود که به احترام زلزله‌زدگان این استان، کنسرتمان را در تاریخ دیگری برگزار می‌کنیم.

کنسرت آنسامبل سیریا با حضور بهروز شریفیان، امیرحسین ماهینی، معین پاکباز، مهدی منفرد، فرشاد برنجی و مهدی ناصری به خوانندگی محمد لاریان، ۲۳ تیرماه در دو سانس ۲۰:۳۰ و ۲۲:۳۰ در تالار لیان شهر بوشهر به روی صحنه خواهد رفت. بلیت‌فروشی این کنسرت از امروز -سه‌شنبه (۱۴ تیرماه) ساعت ۱۶ در سایت ایران کنسرت آغاز می‌شود.

م

بازگشت آنسامبل سیریا به زادگاهش پس از چهار سال

غ

به گزارش ایرنا، همنوازی یا گروه‌نوازی، همان نوازندگی هماهنگ جمعی است که در اصطلاح موسیقیایی به آن آنسامبل (Ensemble) گفته می‌شود. به عبارتی دیگر آنسامبل که به عنوان یک گروه موسیقی نیز شناخته می‌شود، گروهی از افراد است که موسیقی ساز یا آوازی را اجرا می‌کنند که معمولاً تمام گروه با یک نام مشخص شناخته می‌شوند.

.