آلبوم «حضور» در خانه هنرمندان ایران رونمایی می‌شود

 

آلبوم موسیقی بی‌کلام «حضور» اثر مسعود سجادی جمعه ۱۰ دی‌ماه، در خانه هنرمندان ایران رونمایی خواهد شد.

به گزارش موسیقی نو  به نقل از مشاور پروژه، مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی بی‌کلام «حضور» ساخته «مسعود سجادی» روز جمعه ۱۰ دی ماه، در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

این آلبوم موسیقی که شامل قطعاتی از تک‌نوازی‌های مسعود سجادی، هنرمند نوازنده سه‌تار است، به همت شرکت آوای مهر ایلیا و آرمین شیراز و در استودیو نوانس ضبط شده است. «حضور» شامل ده قطعه است که آهنگساز تمامی قطعات خود سجادی بوده، تنظیم قطعات را آرمان منور صادق و میکس و مستر را مهران هوشمندیان به عهده داشته است.

مراسم رونمایی این آلبوم موسیقی که اولین اثر حرفه‌ای مسعود سجادی است، روز جمعه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در تالار استاد شهناز در خانه هنرمندان ایران واقع در تهران، خیابان طالقانی، انتهای خیابان موسوی شمالی، ضلع جنوبی پارک هنرمندان برگزار خواهد شد و حضور در این برنامه، برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

مسعود سجادی متولد مرداد ۱۳۷۱ در شیراز است و در کارنامه او، سابقه تحلیل و مرور ردیف میرزاعبدالله نزد استاد محمدرضا لطفی دیده می‌شود. وی همچنین از تعلیمات اساتیدی چون داریوش طلایی و مسعود شعاری نیز بهره برده است. سجادی پیش‌تر در هشتمین جشنواره تکنوازی موسیقی جوان نیز موفق به کسب مقام اول شده بود.